Kampania “NA CO SIĘ GAPISZ?”

A Ty? Na co się gapisz?
RBF został patronem kampanii społecznej #NaCoSieGapisz mającej na celu promowanie rozsądnego korzystania z nowych technologii w sytuacjach wymagających skupienia – na dworcu, przystanku tramwajowym bądź autobusowym, na przejściu dla pieszych, a także podczas prowadzenia pojazdu.
To właśnie podczas korzystania z różnych form transportu – zarówno indywidualnego, jak i zbiorowego – potrzebujemy koncentracji, o którą coraz trudniej w świecie przepełnionym cyfrowymi bodźcami.
Więcej informacji o rozsądnym korzystaniu ze smartfonów znajdziesz na stronie kampanii NaCoSięGapisz:
https://nacosiegapisz.pl/
No właśnie, a Ty? Na co się gapisz, gdy potrzebujesz być skoncentrowanym? Obejrzyj film  https://nacosiegapisz.pl/materialy , żeby przekonać się, czy warto każdą wolną chwilę spędzać z głową przyklejoną do telefonu. Prześlij tę animację znajomemu, jeśli wiesz, że może mieć on problem ze zbyt dużą ilością czasu spędzaną z nosem w małym ekranie, zwłaszcza gdy dookoła dużo się dzieje.

Facebook
Twitter
LinkedIn